دسته‌بندی نشده

راهنمای ست کردن رنگ کت و شلوار با کفش

راهنمای ست کردن رنگ کت و شلوار با کفش

راهنمای ست کردن رنگ کت و شلوار با کفش

کت و شلوار از جمله لباس هایی است که ظاهر افراد را رسمی تر ، شیک و مرتب تر نشان می دهد اما اگر رنگ کفشی که به پا می کنید با کت و شلوارتان جور در نیاید ، ظاهرتان بهم ریخته و ناجور خواهد شد . ست کت و شلوار با کفش اصولی دارد که اگر از این اصول اطلاع یابید به راحتی خواهید توانست خوش پوش شوید .

توصیه هایی برای ست کردن کت و شلوار مردانه با رنگ کفش

کت و شلوار سرمه ای با کفش قهوه ای

کت و شلوار سورمه ای رنگی سرد دارد و انتخاب کفش های قهوه ای که رنگی گرم دارند، برای این کت و شلوار به این جهت که مکمل هم هستند ، مناسب است. بنابراین برای تکمیل شدن ظاهرتان و ایجاد تنوع در ظاهرتان این دو رنگ را با هم، بپوشید.

راهنمای ست کردن رنگ کت و شلوار با کفش

کت و شلوار سرمه ای با کفش شرابی

اگر انتخاب شما برای کت و شلوار رنگ سورمه ای است ، کفش شرابی را انتخاب نمایید. با پوشیدن این کفش می توانید حسی کلاسیک و در عین حال مدرن را منتقل نمایید و با یک تیر دو نشان بزنید.

ست کت و شلوار سرمه ای با کفش قهوه ای

کت و شلوار خاکستری

اگر به فکر ست کردن کت و شلوار خاکستری تان با کفشی مناسب هستید باید بدانید که تن رنگی کت و شلوارتان کم رنگ یا پر رنگ است . گزینه های زیادی برای ست کردن کفش با این رنگ کت و شلوار وجود دارد.

راهنمای ست کردن رنگ کت و شلوار با کفش

کت و شلوار خاکستری تیره با کفش مشکی

اگر انتخاب شما برای کت و شلوار رنگ خاکستری تیره است ، پیشنهاد می کنیم کفش مشکی را انتخاب نمایید زیرا این رنگ کفش برای کت و شلوار خاکستری مناسب است. این ترکیب بندی بسیار ساده و شیک است و انتخاب مناسبی برای مراسم رسمیی باشد.

ست کت و شلوار خاکستری با کفش مشکی

کت و شلوار خاکستری تیره با کفش شرابی
اگر رنگ کت و شلوار شما خاکستری تیره است ، برای ست کردن کفش با این رنگ کت و شلوار، کفش های شرابی را انتخاب کنید اما هیچ گاه با کت و شلوار خاکستری تیره ، کفش قهوه ای ست نکنید . این تیپ نه تنها برای میهمانی های رسمی و غیر رسمی نیز انتخاب مناسبی است.

کت و شلوار مشکی با کفش مشکی

در کمد لباس های اغلب آقایان کت و شلوار مشکی یافت می شود بنابراین بهتر است آقایان بدانند که این کت و شلوار را می توانند با چه رنگ کفشی ست کنند . برای اینکه ظاهرتان یک دست و متناسب به نظر آید بهتر است کت و شلوار مشکی را با کفش مشکی ست کنید اما به هیچ وجه کت و شلوار مشکی را با کفشهای روشن نپوشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *